fredag den 1. november 2013

Nye ansigter i Skave Hallen



Jeg var i går aftes til et velkomstmøde i Skave Hallen for det nye bestyrerpar Rune og Trine. Indbudt var foreningerne i området, som allerede har eller potentielt set vil få et samarbejde med hallens personale. Det var en fin anledning til at komme lidt ud af kontoret og hilse på både Trine og Rune, men også på nogen af de frivillige fra foreningslivet, som vi meget gerne vil involvere i projektet.

Jeg oplevede en meget stor opbakning til projektet og en meget stor lyst til at blive en del af det. Jeg præsenterede kort ideen med ressourcebanken mens en lækker mazarintærte gik bordet rundt, og om det kagens lækre smag, der satte den positive stemning, ved jeg ikke, men i hvert fald var der rigtig stor opbakning til at skabe sådan en ressourcebank. Generelt bed jeg mærke i den energi, der var blandt de forsamlede. Stort set ikke et eneste problem blev nævnt, uden at der var forslag til helt konkrete løsninger. Jeg kørte virkelig hjem med fornemmelsen af, at i Skave kan man få tingene til at ske. Her er der så meget god energi, vilje og lyst til at gøre en forskel, hvilket kan blive helt afgørende for, om projektet her bliver en succes. Jeg tror i hvert fald på det! 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar