onsdag den 19. februar 2014

Et lille farvel og en masse godt nyt!


Der er en meget lang to-do-liste på min tavle på kontoret i de her dage. Egentlig er jeg ret pjattet med lister i det hele taget, men netop denne gang skyldes det ikke blot mit behov for overblik, men derimod at jeg skal forsøge at give overblikket godt videre. Jeg har fra 1 marts fået et nyt job, hvorfor jeg har opsagt mit job som projektleder på "Mere liv - mere Skave". Heldigvis er det lykkes at finde en ny og meget kvalificeret projektleder, som har sagt ja til at overtage jobbet fra mig og sørge for, at vi får det sidste af projektet med. Jeg er naturligvis meget glad for, at projektet ikke skal stoppe, blot fordi jeg gør det, men at der kommer nye, friske kræfter til - ny inspiration og nye ideer. Den nye projektleder hedder Carina Hellerup Vestergaard, og det er så heldigt, at hun har haft mulighed for at stemple ind på kontoret allerede i mandags, hvilket betyder, at vi har 14 dages overlap og alle gode muligheder for, at projektet får en god overdragelse. Jeg glæder mig til at følge med på sidelinjen i, hvordan denne nye etape af projektet kommer til at forløbe, og jeg er faktisk helt overbevist om, at Carina også vil opleve den kæmpe stor hjælpsomhed og støtte fra lokalbefolkningen, som jeg har oplevet det. 

Nu skal det ikke bare handle om afsked og farvel - i dag er nemlig også dagen for en helt ny begyndelse, det er nemlig i aften, at vi igen åbner "Klubben" på Skave Skole. Dørene åbnes kl. 19, hvor "Klubben" byder på gratis pizza og en sodavand til de fremmødte unge. Vi glæder os til at komme i gang og håber, at der vil være opbakning til initiativet. 

Læs mere om "Klubben", se billeder mv. via facebooksiden "Klubben på Skave Skole".


Ingen kommentarer:

Send en kommentar