onsdag den 18. december 2013

Senior-power i ressourcebanken

Havde fået lov til at få en smule taletid til juleafslutning i seniorklubben i Skave Hallen. Her nåede jeg at synge med på en julesang og drikke kaffe, før jeg fortalte om ideen med ressourcebanken. 

Jeg fornemmede at ideen blev godt modtaget, og rundt om blev der nævnt utrolig mange spændende ressourcer som skak, broderi, kortspil og bordtennis. Desværre var der ikke så mange, som havde fået ressourcerne skrevet ned, men jeg har bestemt ikke opgivet at få flere i banken. Tror det måske kunne handle om at lade ideen vokse lidt og så kigge forbi seniorklubben igen en dag i det nye år og høre, om flere kunne have lyst til at blive en del af banken. For hold op hvor det banker i mit ressourcehjerte, når jeg hører om så mange lækre ressourcer-dem må jeg få fingrene i :-) 

Ane

Ingen kommentarer:

Send en kommentar